LIKE DISINI DULU.......

Cari Kerja Part Time / Full Time Dirumah

TQ www.jobdirumah.com . Saya join job di rumah (JDR) ni sebab nak cari duit lebih. saya terbaca iklan tentangnya di Berita Harian, terus minat dan bayar RM50. Lepas bayar baca laman web dia, faham dan terus letak iklan tentangnya di blog saya. itu aje yang sayabuat. 

tiap2 pagi, JDR hantar update ke emel. kalau minat, saya  masuk ke laman web yang ada dalam list tu dan bid untuk kerja yang ditawarkan. pernah sekali dapat, tapi masa tu sibuk sangat. I just have to turn it down. cara nak bid? JDR ada ajar dalam web tunjuk ajar dia (Kalau anda jadi ahli, anda tentu dah dapat web ini!)

ada juga yang tanya, kena bayar lagi ke kalau kita nak mintak job? jawabnya... ya, untuk setengah-setengah syarikat. ada syarikat survey, ada syarikat comments di facebook dan twitter yang mahu anda kerja dengan mereka, tapi biasalah, anda kena labur sikit untuk mendapat gaji bekerja di syarikat mereka. 

scam? scam tu apa? penipu, kan? tapi, sejak setahun dengan JDR, saya sentiasa dapat bonus tiap kali ada yang mendaftar masuk melalui iklan saya . yang bestnya, mula2 bonus rm20 aje. tapi, sebab memang ramai yang masuk, sekarang bonus saya  rm30. saya tak pernah tanya. dapat aje duit, ambik. hehe...

haram? Allah maha mengetahui. pendapat saya , JDR membantu kak sofi memberi perkhidmatan kepada syarikat2 yang mahu saya  jadi jurutaip mereka, yang mahu saya  buat survey atau beri komen. salah ke? tepuk dada tanya selera you all la, kan?

ada juga yang tanya, perlu ada paypal ke? jawabnya, kalau dengan JDR, tak payah. just akaun bank. tapi kalau anda dapat job dengan international companies, rasanya paypal memang perlu. dan lebih baik mempunyai paypal untuk khidmat pembayaran. 

ada yang nak bukti pendapatan so tengoklah lampiran....

bagi yang hantar emel tanya tentang JDR ini, saya harap anda puas hati dengan entri ini. 

bagi teman2 yang dah masuk dan berjaya dapat job, boleh tolong berikan komen anda tak? bukan apa... di luar sana, ramai kawan2 kita yang memerlukan duit. apalah salah kalau kita sama2 membantu meringankan beban mereka dengan membantu mencarikan peluang kerja online ini. 

kepada yang suka2 menuduh JDR ni penipu.... mungkin anda dah bayar RM50 dan lepas tu, anda tetap tak dapat duit jugak... jangan salahkan JDR. Tapi, redhalah bahawa rezeki anda tidak dengan JDR. itu pendapat saya.

jangan takut nak join sebab anda tak perlu cari downline. betul! ini pengalamansaya, tidak ada tokok tambah. 

Ini salah satu jumlah bayaran yang saya dapat setelah menyiapkan kerja-kerja yang diberikan oleh syarikat-syarikat tertentu. Ada sebahagian, dari kerja lain. Lihat, ada yang saya dapat banyak, ada yang saya dapat sikit. Yang bagusnya, dibayar dalam DOLLAR. Kali dengan 3 kali ganda? Haa, berapa yang saya dapat? Ini tempias yang saya dapat setelah menyertai Jobdirumah.



i. Perniagaan di rumah – Sebarang jenis program yang anda sertai dan memerlukan anda membuat promosi atau mencari pelangan atau downline adalah sejenis perniagaan di rumah. Pendapatan anda di jana hasil daripada pembelian atau penyertaan pelangan atau downline baru.

ii. Pekerjaan di rumah – Anda di bayar untuk bekerja menyiapkan tugasan atau kerja yang di beri oleh majikan. Sama ada majikan itu mendapat untung atau tidak dalam perniagaan mereka itu bukan masalah anda. Gaji di bayar oleh mereka kepada anda untuk menyiapkan tugasan atau kerja tertentu. Sumber: sini
Oleh sebab itu jobdirumah diwujudkan. Pihak Jobdirumah tidak menjual atau menawarkan program perniagaan kepada anda. Mereka menyediakan LATIHAN ASAS dan jalan yang betul ke arah mendapatkan kerja di rumah yang sebenar. Kerja di mana anda di bayar untuk menyiapkan tugasan atau kerja yang di perlukan oleh majikan BUKAN membantu mereka mendapatkan pelanggan.

Mengenai Jobdirumah.com:
jobdirumah.com merupakan penyedia khidmat latihan asas dan sumber pekerjaan alternatif pada yang berminat. Perkhidmatan yang disediakan adalah panduan dalam bentuk penerangan bertulis dan video tutorial tentang bagaimana, cara apa, dan di mana hendak mencari kerja di rumah dari sumber - sumber yang betul.
Untuk kemudahan ahli, Jobdirumah.com akan menolong mencari kekosongan baru dan dihantar terus ke email setiap pagi secara percuma. Jika ada kerja yang ahli fikirkan sesuai dgn kemahiran, ahli boleh buat permohonan kepada majikan.

Mengenai Kliks Solution:
Di daftarkan dengan SSM atas nama Kliks Solution pada 30/4/2008 di Kuala Lumpur.
Bekerja 100% di rumah dan tidak mempunyai pejabat & tidak pernah bercadang untuk mempunyai pejabat pada masa depan kerana ia lebih kos efektif dan mengunakan konsep kebebasan bekerja di rumah tanpa perlu mengikut protokol kerja biasa.
Nama Perniagaan: Kliks Solution
No Pendaftaran: 001762546-A
No Telefon: 0172651827 (Isnin - Jumaat: 3pm - 10pm sahaja)
Fax: 0321784213

Pengasas: Fadil Abdullah - Kuala Lumpur
Mempunyai kepakaran dalam bidang Research & Development, Pengurusan Sumber, Email Marketing, Affiliate Marketing, Web Development, E-commerce & bidang IT berkaitan.
Berpengalaman lebih 10 tahun dalam bidang Home Based Business & Internet Marketing.

Pengasas Bersama: Halim Hussain - Cyberjaya
Lulusan Telecommunication Technology dari Kolej Telekom & berpengalaman lebih 5 tahun dalam bidang IT & Internet Marketing. Punya kepakaran dalam bidang Technical Support, Satellite Networking Technology, System Administration & Network Engineering.

Ni contoh diberi bila kita dapat komisen

Hello 221061,Komisen baru dijana:Tarikh: Sep 30 2012 11:19:37 PMJumlah: 30.00Transaction ID: 203.82.87.182Login ke akaun affiliate anda untuk buat semakan:http://partner.jobdirumah.com
Bayaran akan di buat ke akaun anda pada hari bekerja berikutnya dengan jumlah minima RM20.00.Untuk memastikan bayaran dapat kami buat tepat pada waktunya sila pastikan maklumat akaun bank anda betul.Untuk periksa maklumat yang anda beri masa pendataran sila login ke akaun affiliate & lihat padabahagian "Account Details --> Bank Transfer"

No comments:

Post a Comment