LIKE DISINI DULU.......

Jana RM1,000 Sebulan Dari Rumah Melalui Internet

Sebenarnya sangat banyak peluang job yang ditawarkan secara online ini. Tetapi saya rasa cukup sekiranya kali ini saya hanya ingin memfokus kepada peluang membuat kerja hanya dari rumahsahaja. Memang inikan yang anda cari. Maka saya akan jelaskan secara ringkas yang boleh tetapi tepat kepada point yang sepatutnya iaitu berkenaan jobdirumah. Soalan pertama adalah, “Apa itu Jobdirumah?”. Jawapannya adalah, ianya perkhidmatan yang disediakan oleh pihak Jobdirumah dan ramai yang sudah menjana wang dengan program ini. Nanti dibawah saya jelaskan secara detail.

Mengenai Jobdirumah.com:
jobdirumah.com merupakan penyedia khidmat latihan asas dan sumber pekerjaan alternatif pada yang berminat. Perkhidmatan yang disediakan adalah panduan dalam bentuk penerangan bertulis dan video tutorial tentang bagaimana, cara apa, dan di mana hendak mencari kerja di rumah dari sumber - sumber yang betul.
Untuk kemudahan ahli, Jobdirumah.com akan menolong mencari kekosongan baru dan dihantar terus ke email setiap pagi secara percuma. Jika ada kerja yang ahli fikirkan sesuai dgn kemahiran, ahli boleh buat permohonan kepada majikan.

Mengenai Kliks Solution:
Di daftarkan dengan SSM atas nama Kliks Solution pada 30/4/2008 di Kuala Lumpur.
Bekerja 100% di rumah dan tidak mempunyai pejabat & tidak pernah bercadang untuk mempunyai pejabat pada masa depan kerana ia lebih kos efektif dan mengunakan konsep kebebasan bekerja di rumah tanpa perlu mengikut protokol kerja biasa.
Nama Perniagaan: Kliks Solution
No Pendaftaran: 001762546-A
No Telefon: 0172651827 (Isnin - Jumaat: 3pm - 10pm sahaja)
Fax: 0321784213

Pengasas: Fadil Abdullah - Kuala Lumpur
Mempunyai kepakaran dalam bidang Research & Development, Pengurusan Sumber, Email Marketing, Affiliate Marketing, Web Development, E-commerce & bidang IT berkaitan.
Berpengalaman lebih 10 tahun dalam bidang Home Based Business & Internet Marketing.

Pengasas Bersama: Halim Hussain - Cyberjaya
Lulusan Telecommunication Technology dari Kolej Telekom & berpengalaman lebih 5 tahun dalam bidang IT & Internet Marketing. Punya kepakaran dalam bidang Technical Support, Satellite Networking Technology, System Administration & Network Engineering.

Apa Itu Jobdirumah? Peluang Bekerja Hanya Dari Rumah

Jobdirumah ini adalah pekerjaan online freelancingdan anda boleh menjana sekitar RM500-RM7000 sebulan jika anda seorang yang rajin dan betul-betul inginkan wang sampingan untuk menampung kos kehidupan seharian anda dan telah berjaya membantu lebih daripada 10,000 orang menjana pendapatan dalam bidang online freelancing sejak di lancarkan pada 2011.
Contoh iklan:
==================================================
PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 – RM3400 Sebulan
Syarat Kelayakan:
– Asas komputer & internet
– Microsoft Office (Words & Excel)
– Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
– Komputer/Laptop
– Akses ke talian internet
– 18 tahun keatas
– Boleh bekerja tanpa pengawasan


Sebagai pekerja bebas iaitu “freelance” dari rumah, anda mempunyai peluang untuk mendapat peluang bekerja dan menerima bayaran upah yang sangat lumayan dengan syarikat syraikat yang berasaskan internet seluruh dunia. Bayaran didalam bentuk USD “dollar” dan sudah tentulah menukarkannya kepada matawang Malaysia menjadi sangat sangat bernilai. Kerja kosong dariJobdirumah ini terbuka kepada suri rumah, pelajar, pesara atau sesiapa sahaja yang secara umumnya ingin keselesaan dengan hanya berkerja dari rumah. Kalau sesuai buat anda maka teruskan.

Apakah Jenis Pekerjaan Yang diTawarkan Oleh Jobdirumah?

Jika anda mempunyai ciri ciri diatas, maka jawatan atau kerja kosong seperti ini memang untuk anda. Antara contoh tugasan yang boleh anda pilih mengikut kesesuaian anda adalah tugasan seperti data entry, menaip dokumen, mengumpul maklumat, menulis artikel, menulis laporan, khidmat pelanggan, pembantu maya, tugas perkeranian dan lain lain.


Saya sudah memberikan sedikit penjelasan. Untuk penjelasan lanjut mengenai jenis kerja yang ditawarkan, testimoni berkenaan pengalaman orang yang telah mencuba, bukti bukti yang programjobdirumah bukan scam dan sebagainya bagi menguatkan yang jobdirumah ini memang benar benar dapat membantu anda didalam mencari dan memilih job yang benar benar sesuai buat anda dan seterusnya menolong anda menambahkan pendapatan anda dengan hanya dari rumah.

Anda Berminat? Buat pendaftaran di: www.jobdirumah.com

No comments:

Post a Comment